2018. március 7., szerda

Aprólék

Sára nagyon vicces. A többiek ilyen idősen már beszéltek, ő épp csak kezdi. De ami hiányzik szókincsben, azt pótolja akarattal, hangerővek, Activity-vel (mutogat). És meglehetősen határozottan szokott akarni dolgokat...
A másik ami a többieknek nem volt, az a "szociális" étkezés. Sára egyszer eszik egy nap: reggeltől estig. Ugyanis bárki ül le enni, ő megjelenik és életbe lép a "határozottan akarás".

Ma reggel elkészítettem a melegszendvicsem, amint elkezdtem elfogyasztani, kb abban a pillanatban jelent meg mellettem Sára, kezét az égnek emelve, hogy "Nyíííí-nyííí-nyííí". Úgyhogy felkerült az ölembe, ahol elégedetten látott neki a reggelimnek. Amikor kértem egy falatot, hogy én is ennék, akkor magához szorította és felháborodott hangon közölte, hogy "Neeeee".

Utána a tesók kértek maguknak csokiskekszet, nyilvánvalóan abban a pillanatban jelent meg mellettük a földön Sára is (ilyenkor a lakás tetszőleges sarkából teleportál az ételosztás helyszínére), égnek emelve apró mancsait, közölte, hogy "Ééni... Ééni"
(én is, ha nem lenne egyértelmű).

Kész. :D

Az oviban meg Dorka: "Papa, nagyon szép a cipőd. Megy a nadrágodhoz..."

Nő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése